tirsdag 13. juli 2010

13


I dag er det den 13. juli og det er tjueellve år siden jeg var født på en fredags morgen. :-)

Den 13. mai for to år siden ble verdens herligste tanteunger født, to nydelige nieser som er tantes store stolthet og glede. Og ikke minst, trøst! Når dagene er litt tunge er det ingenting som hjelper mer enn å få en klem av to herlige små! :-)

Den 13. januar, for nøyaktig 6 måneder siden, fikk jeg beskjed om at den lille spiren vår ikke lenger hadde et hjerte som slo. Den lille ninjaspiren vår hadde sannsynligvis falt fra litt uti uke 9.

Den 13. juni, for nøyaktig 1 måned siden, hadde jeg mitt første fryseinnsett. Resultatet av dette forsøket ligger nå i magen min og vokser seg større for hver dag. :-D

De sier 13 er et ulykkestall, og jo, jeg har hatt en av mitt livs verste dager på nettopp den 13.

Men! Det er ingen tvil om at jeg har opplevd mest fint på dager med 13 på kalenderen. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar